Wahai Syaikh, aku merasakan aku tidak lagi tertarik kepada isteriku ...

Wahai Syaikh, aku merasakan aku tidak lagi tertarik kepada isteriku ... - Hallo sahabat PORTAL ISLAM 24 JAM, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Wahai Syaikh, aku merasakan aku tidak lagi tertarik kepada isteriku ..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Wahai Syaikh, aku merasakan aku tidak lagi tertarik kepada isteriku ...
link : Wahai Syaikh, aku merasakan aku tidak lagi tertarik kepada isteriku ...

Baca juga


Wahai Syaikh, aku merasakan aku tidak lagi tertarik kepada isteriku ...

SEORANG lelaki bertanya kepada syeikh: "Wahai syeikh, aku telah lama menikah dan mempunyai anak-anak, tapi semenjak beberapa tahun ini, aku merasakan aku tidak lagi tertarik kepada isteriku."

Syeikh balik bertanya: "Apakah isterimu berubah gemuk?"

Lelaki itu menjawab: "Tidak, dia kelihatan sama seperti dulu…"

Syeikh bertanya lagi: "Adakah dia terkena kecelakaan yang menyebabkan dia cacat?"

Si lelaki menjawab: "Tidak, dia masih kelihatan sama seperti dulu."

Maka sang syeikh bertanya lagi : "Adakah kamu mempunyai kesukaran menundukkan pandanganmu kepada wanita-wanita yang berjalan di hadapanmu? Apakah kamu suka melihat hal-hal yang berbau porno?"

Lelaki itu menjawab jujur : "Ya… Bagaimana Syeikh tahu perkara tersebut?"

Syeikh berpesan: "Jika kamu melakukan perkara HARAM, suka kepada yang haram, tidur makan dan bernafas kepada perkara yang haram,  maka yang HALAL akan MENJADI MENJIJIKAN bagimu." []







Sumber | republished by (YM) Yes Muslim !


Demikianlah Artikel Wahai Syaikh, aku merasakan aku tidak lagi tertarik kepada isteriku ...

Sekianlah artikel Wahai Syaikh, aku merasakan aku tidak lagi tertarik kepada isteriku ... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Wahai Syaikh, aku merasakan aku tidak lagi tertarik kepada isteriku ... dengan alamat link https://portalislam24jam.blogspot.com/2016/10/wahai-syaikh-aku-merasakan-aku-tidak.html

Subscribe to receive free email updates: