Inilah Dua Bahan Untuk Hilangkan Rekahan Di Tumit Kaki Anda

Inilah Dua Bahan Untuk Hilangkan Rekahan Di Tumit Kaki Anda - Hallo sahabat PORTAL ISLAM 24 JAM, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Inilah Dua Bahan Untuk Hilangkan Rekahan Di Tumit Kaki Anda, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Inilah Dua Bahan Untuk Hilangkan Rekahan Di Tumit Kaki Anda
link : Inilah Dua Bahan Untuk Hilangkan Rekahan Di Tumit Kaki Anda

Baca juga


Inilah Dua Bahan Untuk Hilangkan Rekahan Di Tumit Kaki Anda


Kaki merekah tu memang biasa. Banyak faktor yang meyumbang kepada kerekahan pada tumit kaki antaranya kurang air dalam badan, berdiri terlalu lama dan banyak lagilah.
Buat apa keluarkan belanja yang banyak sedangkan anda boleh membuat rawatan sendiri di rumah. Betul tak? 
Jom try buat ni!
Bahan-bahan yang diperlukan:
1 liter susu
3 sudu serbuk penaik
Cara-caranya:
Panaskan susu sehingga menggelegak, kemudian tuangkan susu itu ke dalam bekas besar yang boleh memuatkan tapak kaki anda.
Kemudian taburkan serbuk penaik ke dalam mangkuk yang mengandungi susu itu. Kacau dua dua bahan tadi sehingga sebati dan rendam kaki anda selama 10 minit.
Sebaiknya lakukan rawatan ini sekerap yang boleh, barulah rekahan tu hilang dengan cepat.


Demikianlah Artikel Inilah Dua Bahan Untuk Hilangkan Rekahan Di Tumit Kaki Anda

Sekianlah artikel Inilah Dua Bahan Untuk Hilangkan Rekahan Di Tumit Kaki Anda kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Inilah Dua Bahan Untuk Hilangkan Rekahan Di Tumit Kaki Anda dengan alamat link https://portalislam24jam.blogspot.com/2016/11/inilah-dua-bahan-untuk-hilangkan.html

Subscribe to receive free email updates: