Penduduk Ahlu Syam Menginginkan Kedatangan Khalifah Daripada Shahawat

Penduduk Ahlu Syam Menginginkan Kedatangan Khalifah Daripada Shahawat - Hallo sahabat PORTAL ISLAM 24 JAM, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Penduduk Ahlu Syam Menginginkan Kedatangan Khalifah Daripada Shahawat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Penduduk Ahlu Syam Menginginkan Kedatangan Khalifah Daripada Shahawat
link : Penduduk Ahlu Syam Menginginkan Kedatangan Khalifah Daripada Shahawat

Baca juga


Penduduk Ahlu Syam Menginginkan Kedatangan Khalifah Daripada Shahawat

MetrominiNews - Kembali kami sampaikan Sadarlah fans Sahawat, sadarlah wahai para fans Sahawat, Dawla Khilafah kini sangat dicintai dan di Inginkan para Ahlu Syam, yang mana dulu kalian berdusta dengan mengatakan jika ahlu Syam tidak membutuhkan Dawla Khilafah, maka lihatlah kenyataan yang sedang terjadi sekarang.

Sadarlah wahai para Fans sahawat, Dawla Khilafah kini di cintai dan di inginkan Ahlu Syam karena mereka para Ahlu Syam telah mengetahui jika para sahawat telah menghianati Ahlu Syam di Halb, sedangkan mujahid Dawla Khilafah membela Ahlu Syam dengan darah dan jiwa mereka.

Sadarlah jika sahawat yang kalian cintai telah menjual kehormatan kaum muslimin di Halb dengan menyerahkan Halb ke tangan Bashar Assad, shahawat yang kalian eluh-eluhkan dan kalian sanjung justru telah menghianati Ahlu Syam, menyerahkan para wanita Ahlu Syam untuk diperkosa tentara Assad, dan membiarkan para lelakinya di siksa dan dibunuh, juga membiarkan anak-anak dibantai dengan kejam.

Sedangan mujahid Dawla Khilafah berjuang melindungi kehormatan, harta, jiwa dan keluarga Ahlu Syam dengan jiwa dan harta mereka, inilah sosok mujahid kami tidak mengenal istilah menyerah dan damai selama masih ada saudari kami yang diperkosa, saudara kami di siksa atau anak-anak kami di bantai dengan sadis.

Mujahid Dawla Khilafah hanya ingin menjadikan Agama Allah itu tinggi menjulang dan Agama kafir itu tersungkur lagi hina, sedangkan shahawat yang kalian cintai justru mengemis senjata dan uang kepada Thowaghit yang telah membantai saudara-saudara kami dengan pesawat-pesawat mereka.

Ahlu Syam mulai mengerti setelah mengalami masa sulit jika sahawat adalah penghianat yang harus di usir dan dibuang dari Syam sedangakan Dawla Khilafah di inginkan kedatanganya oleh penduduk syam.


Fase baru dari Syam telah terjadi dan Insya'Allah Idlib dan Al-Bab adalah akhir perjalanan dari Sahawat karna Mujahid kami akan memburu dan menghukum para sahawat sampai Akhirnya kami dapat merebut kembali Halb dan menegakan Syariat Allah di bumi Halb.


Abu Julaibib Al-Adnani



Demikianlah Artikel Penduduk Ahlu Syam Menginginkan Kedatangan Khalifah Daripada Shahawat

Sekianlah artikel Penduduk Ahlu Syam Menginginkan Kedatangan Khalifah Daripada Shahawat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Penduduk Ahlu Syam Menginginkan Kedatangan Khalifah Daripada Shahawat dengan alamat link https://portalislam24jam.blogspot.com/2016/12/penduduk-ahlu-syam-menginginkan.html

Subscribe to receive free email updates: